Dana 26. lipnja 2018. godine na 37. sjednici Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice donesene su Odluke o sufinanciranju turističkih projekata na temelju objavljenih Javnih poziva u siječnju 2018. godine; Odluka o dodjeli potpore događanjima u 2018., Odluku o dodjeli potpora projektima turističkih inicijativa i proizvoda na turistički nerazvijenim područjima u 2018. godini i Odluku o dodjeli potpora turističkim zajednicama na turistički nerazvijenim područjima u 2018.

Gradu Daruvaru su odobrena dva projekta i to 40.000,00 kuna za manifestaciju VINODAR 2018. – NAJZABAVNIJI FESTIVAL VINA I 20. MEĐUNARODNA IZLOŽBA VINA I SAJAM TRADICIONALNIH BJELOVARSKO-BILOGORSKE ŽUPANIJE koji je kandidiran na Javni poziv Hrvatske turističke zajednice za potpore događanjima u 2018. godini i 50.000,00 kuna za projekt TEMATSKA STAZA „VODENIM PUTEVIMA DARUVARA“ koji je kandidiran na Javni poziv za potpore projektima turističkih inicijativa i proizvoda na turistički nerazvijenim područjima u 2018. godini, kojim će se nastaviti 2. faza uređenja šetnice uz rijeku Toplicu i zaokružiti cjelinu uređenja na čemu se intenzivno radilo dosadašnjih godina. Krajnji cilj 2. faze projekta je i brendiranje i stavljanje u turističku funkciju i drugog dijela tematske staze kako bi svi posjetitelji / turisti grada Daruvara znali za šetnicu, bili upoznati s njezinom dužinom, sadržajima te kako bi na taj način obogatili turističku ponudu grada i ujedno očuvali prirodnu baštinu naše destinacije.

Turističkoj zajednica Daruvar – Papuk odobren je jedan projekt u iznosu od 30.000,00 kuna i to za projekt BICIKLISTIČKA RUTA SPRING ROUTE – Spajanje izvora termalne vode s izvorima pitke vode u Siraču – brendiranje (2. faza) koji je kandidiran na objavljen Javni poziv za dodjelu potpora turističkim zajednicama na turistički nerazvijenim područjima u 2018. godini. U sklopu navedenog plan je izraditi logotip, knjigu standarda i digitalne vektorske karte nove biciklističke staze „Spring route“, kako bi na jedinstven, uniformiran i kvalitetan način radili promociju turističkog proizvoda. Kod izrade logotipa napravit će se 3 prijedloga logotipa te napraviti izbor i razrada izabranog prijedloga, zatim izradit će se knjiga standarda s vizualizacijom primjene logotipa te će se na kraju izraditi digitalna vektorska karta nove biciklističke rute „Spring route“ i to na način da će se napraviti vektorska ilustracija krajolika s trasama bike staza i vinjetama znamenitosti te će karta biti naglašena turističkim detaljima bitnim za promociju nove staze i sa svim pojedinostima krajolika.

Ovakav način brendiranja je izuzetno bitan za našu destinaciju jer je cikloturizam iznimno bitan turistički proizvod destinacije te je potrebno na pravilan i kvalitetan način napraviti svaku fazu projekta kako bi mogli svim posjetiteljima, ali i domaćem stanovništvu prezentirati novi proizvod i ponuditi im kvalitetnu digitalnu kartu same rute.

Realizacijom navedenih projekata zasigurno će se doprinijeti kvaliteti turističkih proizvoda i uređenju same destinacije i na taj način privući sve veći broj posjetitelja u destinaciju tijekom cijele godine, u vrijeme Vinodara, isto tako i cikloturista koji će se provozati biciklističkom rutom Spring route te će se na taj način doprinijeti kvaliteti turističkih proizvoda destinacije, što je ujedno i cilj Grada Daruvara i Turističke zajednice Daruvar-Papuk.

Skip to content